Åh vad glad jag blir av vädret!

Andra uppdateringen idag. Bra gjort Moiski.

Annars då?

Med en tidning under armen och en Loka i handen gick jag ned till Kattrumpan.  Blev påök under dagen från våra älskade Skellefteåbor, härligt det!
Kom hem...Var sjukt duktig och lagade mat till mig själv. Ja, men visst är det ganska bra? Jag menar hur kul är det egentligen att laga mat till sig själv? Det blev spaghetti och köttfärssås. Sedan satt jag ute på balkongen och åt, kände mig inte så ensam.

Nu har jag ju egentligen ingen som helst tid att blogga, men jag har ju aldrig riktigt varit så där super bra med tiden.
Vad som är tänkt...Är att jag nu, precis på momangen ska göra mig snygg. Sedan cabba ned och hämta Anna och Fia. Vi tre hade tänkt köra ut på landet en sväng. Varför måste jag då göra mig snygg? På landet ser väl ingen mig i alla fall? undrar kanske ni!?
Jo, så är det faktiskt. Jag måste se ganska OK ut. Vi ska ha en photo session.


PUSS

Moe

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy jävelen vad bra vi var idag du Moe ;) Satan så kul det var :D Det gör vi om snart! Puss

2009-06-22 @ 21:58:51
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååh :) ser fram emot o se massa snygga bilder!! ;) saknar det där me att du tar kort! även att jag inte tycker det är såå kul o vara med själv :P men kul i efterhand! ;P

2009-06-22 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0