Tre fyllon utanför mitt fönster...

Var lite seg i starten idag.. Gick upp vid halv tio. Åt frulle, sedan gick jag och la mig igen. Det var lika underbart som det låter. Inte sovit mycket i natt. Hostar - men det är ju inte något nytt. Sedan var det tre ungdomar som förde ett jävla väsen nere ifrån gatan. De var aspackade och låg på gräsmattan här nedanför. De konstaterade att man kunde sova där. Neeej! skrek jag inombords!!!
Sedan började de sjunga eller de vrålade snarare. "We are the world, we are the children..Hur går den sen då? Vi tar och googlar det i morgon...We aaaaare thee wooooooorld, we are the chiiildren!!!!" Det var droppen för mig. Jag drog upp persiennerna och var precis på väg att hyssja (kärringvarning på det, jag vet!!) när något hände. De sprang iväg och började jaga varandra. Likt scenen i Madicken, när hela familjen sitter uppjagade i trädet och Elisabet skriker åt tjurarna Ge er iväg, shjaaas! Och tjurarna får eld i röven. Exakt så var det.
Kanske var det mina självlysande b**bs som satte skräck i dem? haha.

Jag drog in till stan och mötte Judit. Vi fikade på Skafferiet och babblade ett bra tag. Gick igenom lite affärer.
Hittade till slut två linnen på H&M, trots att jag hade gått igenom hela affären och klagat på hur litet H&M i Kalmar är...
Så pjåkigt kanske det inte är i alla fall..Eller nej, okej. Jag har inte ångrat mig. Litet och ingen struktur alls.


Min Söta Göte :)


/Moa


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för peptalken Moe, den värmde verkligen. Och du har absolut rätt. Om jag inte hade flyttat hit så hade jag förmodligen inte skaffat den där systemkameran. Och jag hade framförallt inte haft lika roliga, goa och fina vänner :) Inte en chans att jag hade hittat er sort någon annanstans ^^.



Du skulle ha stuckit ut huvudet och skrikit att om man ska sjunga MJ's låtar så ska man kunna sjunga dom rent och kunna texten ^^. Pinsamt jue!..



Hoppas att ärtsoppan smakar. Pöss!

2009-07-09 @ 18:36:58
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jag missade totalt det där med dina boobs ^^. Höhö! Den var bra!



Och gud vad gott med falukorv och makaroner!! Det var längesen! Jag borde äta lite jag med när jag känner efter. Gör inte mkt väsen av mig idag faktiskt. Fotar lite och har mig ^^. Du rå? Nåe bus på gång? :D

2009-07-09 @ 19:07:17
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Höhö, är du ölsugen lilla Moe? :) Nja, händer nog inte så mkt i helgen faktiskt. Ska ta det lugnt och ha vitt faktiskt. Jag är inbokad på släktträff nästa helg så det lär väl bli supa av då ^^. Larmtorget har nog sol och mkt folk ikväll så passa dig för att bli trampad på tårna om du går dit :P



Pöss!

2009-07-09 @ 20:09:21
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Mu

hahahaha.....kan se framför mig när du sliter upp persiennerna och drar ett djupt andetag för att i nästa sekund dra upp överläppen och bita ihop tänderna och göra ett utblås..........

SSSCCCCHHHHHYYYYYYYYYYYYYYYYYY



hahahahahahhahahaha...............

2009-07-09 @ 20:56:28
Postat av: fia

Hahahahaha, moa moa. låt ungdomarna roa sig din gamling :P Ligger inne o hostar, orkar knappt resa dig upp och när du väl gör det så springer dom. Stackare, fick du inte ens skälla på dom;)



Vill se kort från inköpen på HM....Obligatoriskt trodde ja?? KÖSS

2009-07-09 @ 23:30:12
Postat av: moa

hahahahahahaa....SSCCCHHHHYYY på er :P



Bilder kommer!!!



2009-07-10 @ 12:16:29
URL: http://eskimoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0