pics

Lite dåligt med inlägg nu märker jag...Och jag sitter inne med hur mkt bilder som helst känns det som.
Så lägger helt enkelt upp några..




I fredags satt Fia (bild 1), Lauren (bild 2) och jag (bild 3) hemma hos mig och drack
lite öl. Snackade en massa och hade trevligt.
Underbar tjej den där Lauren. Synd att hon snart ska åka tillbaka till USA.
Men förhoppningsvis träffar vi henne där, när jag och Fia åker över!

Jag och Fredde satt på lördagen hemma och hade en mysig hemmakväll. Skaldjur and so on and so on.

På söndagen målade vi en vägg.

På tisdagen åkte jag, Fredde, Andreas och Ella upp till Strand.
Gick på Stand Up show med bland annat Schyffert, Glans mfl.
Det var sjukt roligt. Skrattade nästan ihjäl mig!


På onsdagen blev det en fika med Mia, Fia och Isabel på Holmgrens.
Och på kvällen (igår) träffades vi hemma hos Judit. Vi var tjejerna från gymnasiet som
tog igen missad tid. Verkligen mysigt får jag lov att säga.

Jag hade en nyköpt klänning på mig.

Flygvärdinnan Susanna och jag :)

Lite suddig bild, men när man tar med mobilen så blir det inte alltid toppbilder.
Här är Linn, Elin och hennes pojkvän.



Fia var nyss här. Vi drack cola.
Och jag har en ganska fin tröja på mig. Så här ser den och jag ut just nu...

Fin va?


ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Härlig bild-update! :)

o fin tröja! ;) somrig färg!

2009-07-30 @ 16:00:26
Postat av: fia :)

Hääärliga bilder :)



Dina nya fynd är as heta ;) passar dig pöööfa :)



Kärlek!

2009-07-30 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0