jag är sjuk, helt psychO !

Ligger här på soffan med min dator. Känner mig riktigt seg. Halsen är fortfarande inte okej.
Jag hostar och jag pustar, här finns alls inga lustar...

Skulle ha jobbat idag, men orken finns inte där alls. Som ni kanske förstår blir det inte Strand för mig. Inte den här söndagen heller. Har inte varit på något ännu och det är väl inte världens grej egentligen. Eller jo, det är det nog!
Nä då.

Okej, nu står något annat på schemat. Vad det blir, det vet väl inte du? ;)

Längtar efter nya äventyr....

Efter ny spänning....

Vart ska vi sova i natt?

Vad ska vi äta idag?



JA, ni förstår vad jag menar...
Det är kul.

Moa

Kommentarer
Postat av: Elin

Nä det vet väl inte jag! :P

sj har jag jobbat hela helgen, det var sjukt tråkigt! räknar ner dagarna redan.. 2:a av 24 avklarad ;)

krya på dig!

2009-07-05 @ 16:22:32
Postat av: Moa

men haha, du kan ju inte hålla på att räkna, då kommer det gå skitsakta. när kommer du nästa gång?



pusss

2009-07-05 @ 17:09:05
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: Elin

haha ne jag får väl sluta med det då :P

jag vet inte.. eller ska till borgholm den 25:e på takida.. så åker neråt den 24:e :) så den helgen kanske vi skulle kunna ses nåt om du är ledig? :) isabel e ju hemma då me!

2009-07-06 @ 12:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0