En sommardag i bilder

Jag sitter i min säng. Utanför dundrar och brakar det som aldrig förr. Penny är väldigt orolig och jag tycker synd om henne! Fönstrena skakar och det känns som att dem snart går sönder.

Igår tillbringades i alla fall kvällen på Byttan. Det var bra ös och mycket folk. Så mycket folk att vi inte hade någonstans att sitta, men det ordnade sig till slut när en barnfamilj skulle gå!
Här kommer först lite bilder fran igår när jag och fia var på långviken. Sedan från kvällen!



Vi började med att slå upp vårt tält. Fia var stolt efter allt slit;)

jag råkade sätta knut på mig själv...

Fia skulle försöka sig på en brygga, men det gick sådär !
Hon får nog öva lite till.

Judit och jag drack lite hemma hos mig innan vi drog till Byttan.

Pillemarisk?

Ett kort ner i glaset är obligatoriskt

Fina.

Byttan hade lyxat till det med en pool.

Peter Glyt och hans band spelade på scenen.

Tre hetingar.




/Moa


Kommentarer
Postat av: fia :)

hahahahaha. när du slår knut på dig själv så ser du ut som karlsson pyssling i fias JÄTTE värd:)



Tack för en kul campingtur :)



PUSS

2009-07-18 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0