Say it right

Iron maiden spelas i högtalarna på min dator. Mia kom precis innanför dörren. Hörde henne knappt. Men vi är inte så bra att knacka någon av oss. Så kanske därför?

Halsen är fortfarande hes. Ja, vad ska man säga? Vad ska man göra?

Fotbollen igår. Klockrent. Det var mysigt att sitta framför tv:n! Hörde ert missnöje Fia och mamma. Men det är klart att jag tycker att det är mysigt att sitta fler. Hellre äta havregrynsgröt tillsammans, än fläskfilé ensam.

Mia kom, Mia såg, Mia segrade, Hon hjälpte mig med min gitarrabstinens. Jag spelade och hon sjöng. Det gjorde hon bra. Det är inte helt kul att spela utan röst. Det behövs, hon ställde upp så att säga.




Nu har jag även varit på Citygross med mamma. Handlat lite nödvändiga ting. Det behövs ju alltid.
De flesta drar till Hultsfred i morgon. Jag känner mig lagomt avis. Har hela tiden varit skeptiskt. Nu vill jag dit. Jag vill se The killers och Kings of leon. Men nu kan jag inte, för jag är fortfarande sjuk och skulle aldrig klara av det.

heppåre


Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnosar ^^

Hoppas att halsen mår bättre. Pöss!

2009-07-07 @ 19:28:42
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart man hjälper till, du är grym på gitarr moa! ! love it

2009-07-07 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0