Rastlös

good morning darlings...

nu har ni svårt att hänga med i alla inlägg va? jag har blivit grym på att uppdatera. Hmm, kan det bero på att jag ligger hemma sjuk kanske? haha.
Halsen är inte helt okej, men i morgon ska jag till jobbet. Ska bli skönt. Börjar bli så fruktansvärt rastlös. Vet inte vad jag ska göra!? Det går inget bra på tv:n, det är för jäkla varmt och jag vet inte vart jag ska ta vägen helt enkelt.



Hittade ett bra program nu. Surfing på Eurosport 2. Grymt att se. Det ser svalkande ut.
Nu blir det lite Gotlandsplanering. Vi är 8-9 brudar som ska dra i slutet av juli.



Det här hade absolut fungerat för mig nu!!!!!
Mig ser ni längst ut till höger.




/Moiski

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter fint det tösen :) Det var extremt varmt idag och om det är samma väder imorgon ska jag ligga på Catass hela dagen. Bada, bada, bada! Hoppas att du piggnar till snart. Vi får ta den där fikan snart åxå tycker jag :D



Pussen!

2009-07-01 @ 21:00:36
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Elin

Här har det med vart extremt jobbigt varmt idag! phu! måste vara riktigt jobbigt o ligga sjuk när det är så.. hoppas du mår bättre! :)

kul me massa uppdateringar! ;)

2009-07-02 @ 00:14:19
Postat av: Frida

Åh den bilden e ju för go, vilken underbar dag vi hade i paradiset!

Härlig blogg moe, you go girl!

Puss/ vasstittarn;)

2009-07-03 @ 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0