Ledig måndag

God morgon god morgon...Hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör!

Skönt att vara ledig efter en jobbhelg. Men hade nog föredragit att vara ledig i morgon, det är då det ska bli fint väder sägs det!



Anna och Penny


Lilla Mimmis

I lördags kväll träffade jag Jossan. Vi badade jacuzzi och svettade som grisar. Det var helt stört alltså.
Sedan satt vi och babblade och drack vin. Det var mysigt. Var länge sedan jag träffade henne.
Därefter träffade jag Fredde en snabbis. Följde med honom på en fest, men gick sedan hem tidigt.

Gjorde en god gärning på vägen hem då jag hjälpte en aspackad man. Ibland får man ställa upp LIKSOM:)

Har lite blandade tankar om vad jag ska göra idag.

/Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vind i håret var det ja ^^.

2009-07-13 @ 13:56:57
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi, ja två år är inte så illa pinkat. Tiden går fort när man har roligt som man säger ^^. Roligt att du har kommit in i det åxå. Toppen! Pöss

2009-07-13 @ 18:17:47
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0