snabbis

Jag över rodret igen. Tack Jipe!
Ser på matchen på eurosport. KFF har ett bra grepp om matchen. Det står 2-1 till Kalmar.
Just nu är det halvlek och jag passar på att gå på damernas, skriva ett snabbt inlägg och öppnar en öl (ibland förstår jag inte hur jag hinner!? Men jag kallas ju inte blixten för intet!!!).

Efter KK drog vi in till staden. Baronen närmare bestämt. och med ännu närmre eftertänksamhet...Nilssons Café.
Jag tror det heter så i alla fall. Aldrig fikat där innan. Men de hade goda paninis.
Satt och babblade ett tag, sedan gick parkeringen ut och vi fick avsluta det hela. Förstår inte varför det ska vara så dyrt att parkera inne i stan?
Anyway... Det är smällar man får ta.












Återkommer....Nu andra halvlek.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0