Sex on fire

Tack för de fina kommentarerna. Jag är jättenöjd med håret Fia, tack så jättemycket! You're the greatest!
Och jag börjar väl faktiskt inse att det ska vara mörkt på mig...Efter alla komplimanger du ger mig!
I sverige borde vi faktiskt bli bättre på att ge varandra komplimanger. Jag tror förvisso att jag är ganska bra på att göra det i alla fall till dem jag känner. Men känns det inte som att de är mycket bättre på det i andra länder?
Jag tror vi är ganska bra på att tänka att någonting är fint med/på en människa, men sen av någon anledning så säger vi det inte!?

Maria- Hur är det i italien? Är dem bra på att ge dig komplimanger, blonda flicka!? ;)



Hur som helst. Jag blev eld och lågor till mig när Mia nyss ringde. Min ringsignal är Sex on fire och när jag lyssnade i luren hörde jag den live... Hon är på Hultsfred och är bara så gullig att hon ville låta mig få höra Kings of leon också. Så tack Mia, du är underbar.


Ikväll har jag varit ute och gått med Fredde och Penny. Det var mysigt. Det var extremt kul när släppte Penny ute vid kalmarsundsparken för hon får något magiskt i blicken. Hon börjar springa som en blixt och skäller glatt.
Jag beodrade Fredde till att springa lite med henne. En annan får ju hosta. Det gjorde han mer en gärna och det slog mig att jag tror att han tyckte det var dubbelt så roligt som Penny. haha.

Ligger nu i min säng. Grannen bredvid sitter ute på balkongen och spelar gitarr och sjunger med vänner.
Trevligt. Men det stör min tanke om att gå och lägga sig....Alldeles för lyhört.


Ajaa, lite kvällstankar bara...:)

Sov gott..Jag ska försöka somna till håkan hellström utanför fönstret och det går nog så småningom.

Moa

Kommentarer
Postat av: maria

ciao bella! (hör man nästan jämt, men de menar inte så mkt med det utan säger så till de flesta). Häromkvällen när jag var ute så kom det fram en kille i baren, han hälsade på bartendern som han kände sedan tidigare. Så säger han "ejaa , dammi un bacio" (eehj, ge mig en puss) så tar de i hand över bardisken o hälsar med pussar på kinderna som man gör till alla här borta. Jag blev alldels glad inombords när jag såg dem, och tänkte att jag älskar italia. Ibland kan det stanna någon på vägen och slänga ur sig en kommentar typ " ooh, du är verkligen vacker" sen åker de vidare. Och jag må då lova att det kan vara en ganska bra start på dagen om man känner sig hur sunkig som helst. Så yeah, mooo jag håller med dig- MER KOMPLIMANGER åt folket. haha

2009-07-09 @ 01:13:24
Postat av: Mu

Håller med dig, vi borde bli bättre på att ge komplimanger.

Är det inte så att man får vad man ger....eller? :)



Du blev jättefin i håret.

2009-07-09 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0