Över 200 inlägg

Detta är mitt 202 inlägg. TVÅHUNDRATVÅ inlägg, kan ni fatta? Jag tycker det är ganska stört. Applåder* tack! :)


*Applåder används när en publik eller åhörare vill visa uppskattning/gillande av en prestation eller uttalande. Ibland förstärks applåderna genom att publiken ropar, ställer sig upp (stående ovationer) eller stampar med fötterna.
Källa: Wikipedia


Nu ska jag sova. Jobb ikväll, jobb imon, jobb hela helgen...

Slutar 15.45 i morgon. Då ska jag DIREKT hem och lägga mig i soffan för att se Kalmar FF spela, ja men självklart sickan!


Good night.
Moiski

Kommentarer
Postat av: Mu

Det var inte dåligt!!!! 202!!!!

klappklappklappklapp......



kram kram

2009-07-11 @ 12:14:58
Postat av: fia :)

Stående ovationer, klappar för fullt och försöker även stampa lite fot :P



Grattis, mkt bra:) O jag har varit med och har garanterat läst alla dessa. OCH 200 till vill jag läsa :)



6-1, älskar vi kalmar eller ? ;)

2009-07-12 @ 09:41:48
Postat av: Anna

Vååågeeeeeeeeeeeeen!!!!!!! Härligt Moe! Det här gillar vi ;) Pöss!

2009-07-12 @ 11:40:14
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0