No stress

Trots jobb i morgon bitti så känner jag ingen stress! Efter matchen, som förövrigt gick väldigt bra för Kalmar, så drog jag hem till Fia. Satt och skvallrade lite, sedan drog vi hem till Erika.
Jag hade så jävla roligt. Tråkigt att man måste åka så pass tidigt bara. Men grymt skoj hade jag i alla fall under den tiden jag var där. Nivån var inte alls hög och vi var som barn igen. Flummade loss en del.
Tack som fan, kap kun kaa!!! Koh pangan koh tao khao lak
Fuck it i phuket pingpong show, kalla folket för tjingtjonghoes :)
Svennebanan..




Frida och Fia :)


Världens vänligaste Jens :) och Fia-luttan!

Riktigt go min!

Erika och Jens

young folks

Är du påge????

Två öldrickande goingar!

Viga som kylskåp är vi också(!)

Och efter att ha sträckt ryggen fick jag titta på, men jag
hade kul för det.

Poser! (PANG! PANG!)

Frida i en söt rosa klänning!


Hur pass vig är du?

Så här vig är Frida. när hon går ned i splitt, eller spagat kanske det är?

Hon är inte dålig hon!

Och sist men inte minst. Fina Isabel och Lizette!
Jens också, of course.


Nu ska jag sova och väntar med spänning på kort från Frida och Emma.
Finns också grymt roliga videos på Fridas kamera, så de väntar jag på :)




SÖNDAG

Har nu kommit hem från jobbet. Ligger och slappar i sängen. Ska köka lite och slappa vidare, sedan börjar jag jobbet igen.
Så där kul.
Ikväll kommer Fredde hem också. Han har varit i Båstad och Falsterbo.

/Moa

Kommentarer
Postat av: fiaa

hhhahahha, detta älskar vi =)

2009-07-19 @ 12:23:57
Postat av: Anna

Hua, vilken kväll ni hade ^^. Härligt! Jag är fortfarande sliten efter helgen med släkten. Och jag har fortfarande inte fått en kommentar ifrån Amanda Var Det ^^. Men visst katten är hon pantad, höhö.



Pöss

2009-07-20 @ 12:10:09
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0