MS Röj

Det är nu officiellt. Moa Sjöberg har röjt på sitt rum.
Garderoben och resten av rummet är städat. I vanliga fall kan man tro att mitt rum faktiskt är garderoben, men så är det naturligtvis inte. Förutom mina kläder, så bor jag där också!
Jag känner mig lite sådär småstolt. Man kan nu välja att gå i rummet precis som man själv känner för, utan att behöva tippa på tå mellan alla klädhögar, snushögar, sladdar, koppar (som är halvfulla med kaffe, te eller vatten) och annat skit, och de som kommer på besök behöver inte längre få en klaustrofobisk hjärtattack.
Så- Välkomna till mitt rena rum!

Medan jag höll på att röja upp i garderoben insåg jag en annan sak. I have a thing for bags! Många diggar skor, smycken, smink eller liknande. Min väsksamling är väl det bästa jag kan komma med som någon slags fetisch, även om det inte är så ovanligt och inte såå sexuellt från min sida.
Men jag diggar väskor- i alla dess färger och alla dess form. Det är en kul accessoar.


Penny syntes knappt för några dagar sedan när hon låg i min säng bland
alla kläder och kuddar...


Sen hittade jag henne och då ville hon pussas!

Ett litet utval av väskor...Resten är så fruktansvärt fula så de visar jag inte ens
upp. hahaha!




/Moa Sjöberg


Kommentarer
Postat av: lisa

Ja det tog på måste jag säga, tur jag var ledig dagen efter iaf!

Jo jag ska dit har jag tänkt, har en tjejkompis som är där nu som jag flyttar in hos så :) Det blir nog najs! Åh va kul det vore! Ja det blir nog någon resa sen efter det också, men har inte planerat nåt ännu :)

2009-07-13 @ 22:06:51
URL: http://eernst.blogg.se/
Postat av: Mu

Jag trodde nästan du fått en knäpp eller så....både garderob och rum....wow!!!



Men fint blev det.



kramkram

2009-07-14 @ 08:07:15
Postat av: Anna

Meh, hallå Moe! Hur går det med uppdateringen här då? ;) Mera mera :D pöss!

2009-07-16 @ 08:30:33
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0