morgonstund har guld i mun

God morgon!

Sitter i köket och äter en smörgås. Bakom mig yrar mamma, dahn och sofia runt.
Mamma och Dahn ska till Kreta idag, två veckor. Nej nej, inte alls avis! Sofia ska upp till Stockholm.
Då återstår ju bara jag och Penny. Men vi stressar inte iväg någonstans. Har det ganska bra här hemma.
Det var roligt att komma hem till Mia igår, men det där bilderna var nog inte så där jättefräscha. haha.

Idag händer inte mycket. Det är Kalmar marknad har jag hört. Vet inte om jag ska ta mig ned och gå runt lite, eller om jag bara ska skita i det? Är det inte likadant år efter år?
Ska skjutsa människorna till flyget sen. Därefter ska det jobbas, hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0