Mobilbilder

Idag har jag varit hemma hos Fia. Hon färgade mitt hår. Det behövdes verkligen. En skymt till utväxt och väldigt solblekt. Det gör sig inte riktigt på brunetter. Solblekt på blondiner däremot, fiiint!

Medan färgningen gjorde sitt glodde Fia igenom mina bilder på mobilen och konstaterade att jag verkligen låg efter med uppdateringen. Så jag gör som hon säger och laddar helt enkelt upp!

Njut.


En sommarkväll vid fängelset

Jag och Mia låg i gräset och läskade fångarna med en varsin kall

Någon kväll senare var jag och mamma ute och borstade Penny

Svårt att säga om hon njöt eller inte

Ytterligare några kvällar senare var vi hemma hos Emma. Hon bjöd på god grillad mat.
Här är Fina-Fia i sommarkläder! Och på god väg att ta för sig av den utsökta maten.

Värdinnan Emma och Frida till höger gjorde likaså...

Och självklart Jag med! Delicious.
Verkligen en underbar sommarkväll i goda vänners lag.

Dagen efter mötte jag upp den här goa bruttan, hon var nygrillad från Bali.

Sedan såg vi den här tjejen komma cyklandes. Hon stannade till för lite kaffe.
Efter en massa gaggande drog jag och jipe in till stan. Jag shoppade lite och sedan gick hon och jag en runda med Penny. Jipe var mest vettskrämd för henne, varför förstår jag inte (se bilderna ovan!)

Detta blev min outfit för kvällen, som tillbringades på Byttan.
(Jag underskattade solens strålar som ni ser, bättring i framtiden!)

Den här fina killen var så klart med <3

Och Morgonrock spelade!

Igår träffade jag den här coolingen, som jag skrev igår...

Tillsammans såg vi ut så här, med två kinatoffsar.

Idag såg det ut så här. Tråkregnväder. Bläää!

Jag såg ut som Lilla My med färgning i håret.

Resultatet blev så här. Fint va? Typ samma som innan, men lite bättre!

Oh, yes..Det var för någon vecka nu. Pust. Helt slut. Hahaha...



Moa


Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder! :) fint håret blev med! du passar verkligen som brunett :)

2009-07-08 @ 21:37:56
Postat av: fia :)

Lovely med fiiina bilder :)

Ditt liv ser rätt bra ut moa, så hoppas du ikke klagar =)



PUSS

2009-07-08 @ 23:19:43
Postat av: Anna

Haha, snyggvebild på mig där ja ^^.

Fin blev du i håret åxå :)

2009-07-08 @ 23:21:29
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Maria

härliga bilder gumman! saknar dig jättemkt när jag läser om allt som händer i ditt liv. vill bara hem till dig o dricka en kaffe o snacka skiit. :D

2009-07-09 @ 00:04:19
Postat av: lisa

håret blev superfint!

2009-07-10 @ 11:25:05
URL: http://eernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0