Men har ni hört på maken?

Ursäkta för min dåliga update, Jobbet går före. Hahaha!

Fotbollen igår var ju ingen succé direkt. Men jag och Judit hade trevligt ändå i hennes sköna soffa. Med ett varsit glas i handen med diverse alkoholdryck satt vi mest och tog igen. Kvalitetestid. Med blickarna mot tv:n satt vi och babblade om allt annat än just fotboll. Men vi tjejer kan ju ändå göra mer än två saker. Det ena med det tredje, så lyckades vi alltså prata, dricka och se fotbollen (med en viss koncentration). Imponerande va?

Judit berättade bland annat att hon läst på Vibb's hemsida, att The Killers hade suttit på Bistro för några dagar sedan. Detta kollade jag nu upp, och har ni hört på maken? Så var fallet.
Självaste The Killers satt på BISTRO, HÄR i lilla Kalmaaaa.
Det känns ofattbart...Och om man bara hade vetat, så hade jag nog tagit mig dit för att få mig en liten glimt av bandet.


(The Killers) Bild tagen från google.

Jag slutade jobbet för ungefär en timma sedan. Nu sitter jag på balkongen och njuter av den underbara solen.
En vind tar sig hit då och då, det är lite avsvalkande.

Vad som händer ikväll, i morgon eller lördag har jag ännu inte bestämt mig för.
Jag vet förvisso att är det fint väder i morgon så bär det av till någon strand med Fia och Penny.



Är det inte bra väder, så har jag ingen plan B. Men jag tycker nästan att det behövs lite sol nu.
Kanske Byttan i morgon kväll?


Moa





Kommentarer
Postat av: fia

Vi behöver ingen plan B, vi ska SOLA imorgon sen byttis på kvällen :=)



Föresten du förtjänade min status på facebook idag efter vårt samtal :)

2009-07-16 @ 16:03:08
Postat av: Göte

ofan, så det är så dom ser ut :D

2009-07-16 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0