Känner ett extremt behov av att...

  • Bli fri från förkylning och ryggont så jag kan börja med träningen igen
  • Resa. Nu!
  • Vara ledig
  • Hitta mig ett jobb i Kalmar för hösten
  • INTE åka tillbaka till Oslo
  • Börja skriva lite riktigt igen. (Vart tog min kreativa sida vägen efter gymnasiet?)
  • Finna ron till att börja läsa en riktigt bra bok
  • Gå ned i källaren och hämta upp en låda full med minnen
  • Hitta en linje som passar mig som handen i hansken. Höst 2010!
  • Göra något åt den här jävla listan!?

Dålig dag idag eller? Känner mig som åskan. hahaha. Nu fick ni lite känslor!


Kommentarer
Postat av: Dad



Jo, ibland känns det säkert så ... legat sjuk hela helgen, så kan de gå när man badar kallt på östra Öland och åker runt med nervevade fönster. Köpte Echinagard och tyckte nog att det hjälpte en del, piggare nu och det är bra för jag är på jobbet inatt.

Kram och krya på dig!

2009-07-20 @ 22:57:48
Postat av: Mu

Såja såja.....upp med humöret lilla stumpan. Du bockar av en sak i taget.



Kram kram

2009-07-20 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0