Food

Igår blev det lax, potatis och hollandaisås. Sen en god sallad till. En god rätt som går ganska snabbt att tillaga.
Det såg ut så här, när maten väl låg på tallriken. Matgäst; Fredde.



Efter att ha vilat en stund på soffan drog vi och köpte godis. Sedan började jag möblera om lite. Blev riktigt bra.
I söndags målade vi ju även en vägg. Börjar bli lite förändring där hemma. Riktigt snyggt faktiskt!
Z och Anna kom sedan in och glodde på film med oss. Såg The Zodiac.
Faktiskt en bra film, men ja, lite oväntat slut.

I dag hade jag och Fia planer på att gå en guidad tur på slottet, men det blev inte mycket av med det.
Istället drog jag igång och började tvätta och städa. Pysslade även om mammas blommor ute på balkongen. Oh yes, jag kan ha gröna fingrar om jag vill.

Lagade till en brunch nu så här på eftermiddagen. Stekt potatis, bacon (bild nedanför).
Ska snart iväg och jobba.


Stekt potatis, bacon, guacamole.

Mätt och go och glad.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser jäkligt gott ut! Du skulle vart med igår, vi hade skitkul! Riktigt på kanelen ;) Men hoppas att du hade en trevlig kväll.



Pöss

2009-07-31 @ 17:27:44
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0