En skrattmås låter bättre än mig idag...

hallå i stugan...

Fy fan, jag kan inte prata. Har tappat rösten helt typ. Låter som en inrökt whisky-kärring när jag försöker säga något och tonerna visslar totalt fel. Damn, trodde jag hade blivit kvitt det här nu, men icke sa nicke.

Det var en helt underbar kväll igår. Vi var hemma hos Emma och blev bjudna på mat. Mer detaljer kommer senare.
Nu är kaffet färdigt. Penny står givakt vid dörren, alltid redo! Och om 40 minuter ska jag träffa mitt älskade lilla hjärta- ja men självklart är det jipe!




Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars lilla söta då :/ Tycker vi inte om! Verkade som om ni hade riktigt trevligt igår. Det var bra volym när jag ringde Fia ^^.



Feel better soon! Pöss

2009-07-03 @ 11:29:33
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0