Back in O-town

Tillbaka till Oslo, till en ny lägenhet. En fin lägenhet. Fräsch! Jag skulle kunna förfesta på toaletten bara för att hylla den. Något jag inte hyllar är madrassen jag sover på. Fy fan. Höll på att svettas ihjäl i natt och andra stunden kall som en isbit.
Ont i ryggen och jävligt. Det var så att man ville gå upp imorse när klockan ringde. Men jag ska inte klaga för mycket, för det kan ju faktiskt bara vara något positivt.


När jag slutade kom Fia och Johan förbi jobbet. Vi gick hem och sedan gjorde de tacos. Fint var det. Jag var utsvulten.
Jag behövde inte göra något. Bara spela Hints i högtalaren på datorn.
Men som man brukar säga...Eller som Dahn brukar säga Tacka inte, bjud igen!  Och det gör jag ju!
Nu ligger vi tre utslagna på sofforna, med en varsin dator, ett glas vin, samtidigt som vi sneglar på tv:n. Jag försöker även sätta ihop en playlist inför kvällen.

Här kommer lite julafton och nyårsbilder!

     
   

1. Vår största julgran ever.
2. Julgranskula
3. Fyrverkerier från Slottet....
4. Från övervåningen
5. Fint uppdukat inför nyårsmiddagen

6. Mammas fina förrätt: Räkcocktail
7. Dahns goda gourmét rätt! Nu ska vi se om jag säger rätt..Inbakad fläskfilé och bacon med pressad potatis och gorgonzola sås!? Jag tror det blev rätt.  Mums!


Känns lite skumt att vi är ett så litet gäng. Än så länge är det ju bara jag, Fia och Johan. Men det känns skumt att inte Mia och Frida kommer tillbaka. Idag på jobbet så funderade jag över att gå över till Kokosbollen, Eeeh, varför då? Mia är ju inte där. Skumt att man kan fastna i tankar!

Jag fick fortfarande inte höra några nyårslöften....Jag är fortfarande nyfiken över hur ni tänker på 2009.

xoxo Moe


Kommentarer
Postat av: Mu

Hej kullagulla, vilka fina bilder. Saknar dig. Nyårslöften är bara till för att brytas därför lämnas aldrig sådana.



puss o klem

2009-01-03 @ 18:51:49
Postat av: fiiiaa

Förfesten på toan igår blev sjukt lyckad :) mohaahhaa.



Kul med utgång också moa, fan va vi skakade rumpa. du i din säng iaf..!! HAHAHA (För er med snuskiga tankar släpp dom) Moa dissade utgång, sin bästa kompis o var hemma o sov..



Som dahn säger tacka inte , bjud igen. Lust att göra mat till mig nu?

2009-01-04 @ 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0