Så här såg mitt 2008 ut...Part 2

Augusti.

Jag och Fia tog med Thilda på en rolig lekdag...






Men så här i efterhand undrar jag om det inte var hon som tog med oss på en lektur, jag och Fia hade minst lika kul som henne...

Carro som vi lärde känna på Bali kom för att hälsa på mig, jipe och judit. Väldigt mysigt och lite fest blev det också!




Lite småtrötta på Kalmar valde jag och Fian att dra till Götet för att hälsa på Alex och hennes kille Johan.
Vi hade galet kul. Det såg ut så här...






Vi fick mersmak på storstadslivet kan man säga!

September.

I en hyrd minibuss flyttade jag, Fia, Mia och Frida upp till Oslo, tillsammans med Natta och Isabel.
September såg ut som så här...






Det blev även lite inflyttningsfest med våra galna skellefteåsambos och jag och jipe strosade i Frognerparken...





Mia fyllde 20 år och det blev en hejdundrans fest och våra temaveckor fortsatte.



Oktober.

I turned 21 och började jobba på Rema.
Festerna i hönsgården fortsatte. Jag gjorde en blixtvisit i Kalmar och tatuerade mig.


November.
Livet och vardagen rullade på. Fia fyllde 21 och det firade vi på Park.
Det blev även en visit till Göteborg.

December.
Vi gick på Razorlight och det var grymt. Vardagen präglades av hemlängtan men tillslut blev det dags. 
Julafton och Nyår klarades av med bravur!

Så. Äntligen! Aldrig mer ett årsinlägg...

 

Kommentarer
Postat av: fia

tack moa för detta årsinlägg :)

Ännu en gång, älskar din blogg=)



2009 har börjat bra och ska fortsätta lika bra:)

Lööööve u. KÖSS

2009-01-25 @ 21:19:23
Postat av: isabel

hej hopp fint inlägg:)

2009-01-25 @ 21:21:00
Postat av: Anonym

Som alltid.....lika intressant och kul att läsa din blogg.



Har precis varit på bio och sett Australia...mycket bra film....ta med näsduk.



kram kram

2009-01-25 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0