Fredag, då är jag alltid kär!

Fredag, är det inte underbart? Jag älskar det. Hela helgen framför sig och dessutom är jag fri på måndag. Idag slutade jag vid 1. Blev en runda på Oslo City och sedan hem...Film, käk och 1,5 h ZzZzzz....

Sitter ute i vardagsrummet och umgås med Emma, Mini, Jonna, Isabel och Fia :) Trevligt som tusan.
Emma kom i igår, sedan drog fia och emma ut till robin och nu är de tillbaka, hela gänget.
Sitter och dricker lite rött och öl och har det väldigt mysigt.

Det har varit lite host och nys, men det har inte hindrat mig från träning. Tre gånger den här veckan, underbart!
Hoppas inte att det bryter ut någon sjukdom här nu...Måste vara frisk inför nästa vecka. Chefen ska vara borta och jag ska sköta frukt och grönt beställning och mjölk. Hoppas jag inte klantar mig och råkar beställa sjukt mycket av något!

Film, sen sova.

ha de!


Moa

Kommentarer
Postat av: Mu

Du kommer fixa beställningen galant.



kram kram

2009-02-01 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0