Yo yo yo!

Hemkommen efter träning på Jimu och nu sitter jag i soffan med Isabel och Fia.
Går igenom hur allas dagar har varit, bra terapi!
Jobb gick bra, träning gick bra och nu ska jag tvätta och laga mat.

Igår såg jag Changelin och den tyckte jag var super. Blev inga tårar fällda dock, men det var nära. Fia såg den förut och hon hade tydligen gråtit floder här hemma idag. Såja lilla snuttefia, det var bara film! (True story förvisso!)
Men tyckte den var bra. Angelina Jolie var inte igår man såg på filmduken, scenen på psyket var slående lik en scen i Girl Interrupted och det kändes lite taget därifrån, men så är det väl också. Regissören diggade kanske scenen och Angelina tycker om att spela lite looney.
Men sjukt vad smal hon har blivit efter att ha krystat ut två tvillingar. Sjukligt smal. Lite ansiktsbehandling är inte heller otänkbart att hon fått. Stor förändring sen ja sist såg henne. Oh ja, jag o Angie är bundisar (som ni kanske förstått?)
Men den var bra i alla fall. Se den!!!!

Hepp


Kommentarer
Postat av: Mu

Håller med om att psykscenen påminner om girl interrupted, annars en hyfsat bra film.



Gick och tränade efter vårt samtal igår.



Nu jobba.



kram kram

2009-02-05 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0