Fredagsmys med fia, jipe och johan.

Sitter hemma hos jipe och johan. Det kan tänkas att det blir lite Rappakalja, så som lilla hjärtat tjatat. Men det är kul faktiskt.
I morgon blir det jobb. Ska för en gång skull jobba kväll och det känns soft faktiskt. Söndag ska vi ha möte på jobbet. Så det blir Rema hela veckan och för hela slanten. Lite bättre, lite billigare, lite mer för pengarna helt enkelt.

Jag vet att det kan verka lite tjatigt, men jag hittade lite roliga bilder på jipes dator...











'

Det blev fredagsmys för mig och fia. Hon lagade mat åt mig ikväll och det var gudomligt gott.
Bilder från fredagsmys kommer att läggas upp i framtiden.

Nu sova.

kramar

Kommentarer
Postat av: Göte

åhh vilka blandade känslor! bangkok med en pad thai och aningen bleka, buckets, chill på koh chang där jipe givetvis ligger och sover, det underbart klara vattnet på perhantian, robinson-äventyr, handtvätt i en platspåse pga trosbrist haha. och sist men inte minst, bruna och fina! jag längtar tillbaks :(

2009-02-10 @ 10:46:59
Postat av: moa

Jag längtar också tillbaka Göte!

2009-02-12 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0