Kvällens låt

Det är lördag, det är lugnt. Det har varit melodifestival för halva slanten, diggar det inte så! Men en låt tyckte jag gick hem och det var den med Red Fox och hela gänget. Kan se att det blir en sommarplåga.
Men, här kommer i alla fall en låt som passar helt perfekt för mig en mysig snöstormslördag som denna.

Hey ya - Med en grym kille som kan sin melodi. Verkligen grym röst.




Kvallen är inte den bästa, men det är ju sången som räknas :)

Kom på det nu att det ju faktiskt inte blev någon fredagsmys igår, mer än en jäkla massa choklad (tro mig, jag hade ångest efteråt!)
Fia får laga en annan gång :)

Moa

P.s Två alternativ. Antingen få en kokosnöt i huvudet eller en halvmeter istapp? Vad väljer du?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det blev riktigt lyckat det där med överraskandet! Känns faktiskt rätt bra att vara tillbaks hemma, lite smått kallt men.

Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste chilla ett litet tag innan jag tar tag i det här med jobb fast jag borde ta tag i det på en gång. Funderar faktiskt på norge också men jag vet inte.. Annars blir det väl att gå tillbaks till äldrevården så länge!

Nej så himla gullig du är!! :)

Vad har du för planer nu där hemma då? Kram

2009-02-22 @ 10:03:44
URL: http://eernst.blogg.se/
Postat av: Mu

Åh, den låten är så bra och den här killen gjorde den superbra.

Snart tisdag.



Kokosnöt - Istapp??

Man somnar ju in av båda (tror jag)men jag tycker kokosnöt låter mindre äckligt. :)



kram kram

2009-02-22 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0