Kalmar I LOVE U!

Hemma igen och fredag som det är så känner jag spontant ett stort NEJ! Det betyder att det är helg och att jag och Fia snart återvänder till O-town. Vi är båda sjukt osugna.
Jag försöker njuta av varje sekund.

Det har varit dåligt med bloggande på sistone och jag har inte tillbringat någon tid framför datorn. Istället har jag umgåtts med familj och vänner. Även åkt på en sån dunderförkylning och det är så j*vla typiskt när man väl kommer hem och schemat är späckat.
Men jag har rett ut det ganska bra ändå!

Ikväll ska jag hem till Judit och det blir hon och jag, några kalla öl i en bastu!

Nu blir det kvalitetstid med Penny runt Ängö. Weeey!

återkommer!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va härligt att få komma hem ett tag! Men ni ska tillbaks till oslo efter helgen eller?`

Hoppas allt är bra med dig, njut av tiden hemma med alla! :) Kram

2009-02-28 @ 13:11:38
URL: http://eernst.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, kan tänka mig det! Hur länge har ni tänkt stanna den här gången då?

Ja skellefte är sig likt, händer inte speciellt mycket alls, tar det mest lugnt just nu och ska ta tag i jobb nu i veckan tror jag, är rätt skönt att få landa innan man återgår till verkligheten! Ha det så bra! Kram

2009-03-01 @ 19:15:23
URL: http://eernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0