Dagens låt - No one's gonna love you

Jag skulle behöva en ny mp3, då min gamla gått sönder. Surfade in på media markts sida. Alltså, världens sämsta sida! Finns inte alls mycket varor att läsa om och det står inget pris på produkterna. Varför!?
Ska man behöva åka dit för att läsa prislappen eller? Försäljningsknep?
Hmmm, då kanske man skulle välja netonnet istället.

Om 20 minuter ska jag skjutsa Sara  till stationen. Hon ska till Stockholm och sedan tillbaka till Kalifornien.
Jag funderar på vad resten av dagen har att erbjuda. Är inte sugen på att dra till beachen när man ska till Mallorca i en vecka. Ja, vi får väl se vad som händer:)


Kommentarer
Postat av: isabel

åh du skulle varit med på way out west. band of horses var sjukt bra! :)

2009-08-19 @ 15:33:23
Postat av: moa

kan jag tänka mig! dem är grymt bra.

2009-08-20 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0