hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör...

God morgon god morgon...

Uppe med tuppen, trots att det inte är ett måste.
Men ganska skönt att komma i gång med saker. Ska lägga mig och läsa klart tidningen och dricka en till kopp med kaffe. Sedan bege mig hemåt. Dona lite. Penny måste gå ut och tvätten måste kanske strykas? Ska finna en bra resväska på vinden och laddare måste pluggas in i väggen och få arbeta lite.
Blir det fint väder drar jag mig ner mot Kattrumpan runt tio hugget. Fia och de andra brudarna skulle lägga sig där.
Runt halv fem ska jag skjutsa Sofia till stationen, hon ska till Stockholm. Sen, vet jag inte. Komma på sånt jag har glömt? (att packa!)

På tal om det, tidningen var det ja, den andra koppen är redan uppdrucken, men en snus på det och Band of Horses så blir det prima ballerina.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0