Man saknar inte kon förrän hon är ur båset

Hej mina vänner!

Mamma och Dahn är hemma igen. Det betyder att jag kan försöka börja släppa allt vad tvångstankar heter.
Ska försöka i alla fall. De´ är inge kul.
Men, jag har ju inte bränt ned något i alla fall, bara nästan och det kanske har att göra med att jag kollar allt tio gånger, så även om det hade funnits ett litet pyromanspöke, så hade han aldrig haft en chans att tutta på. Okey, punkt för det ämnet.
  Känner helt spontant (trots en stressad själ!) att livet är ganska bra nu. Vädergudarna tillåter oss att hitta på saker utomhus utan att regna eller blåsa sönder. Solen skiner på bräkande får så att sä. Själva livet njuter!
Efter att ha tänkt efter lite (eller ganska mycket) så tycker jag att man måste passa på att leva livet fullt ut. Det här är en sådan dag som jag kan sätta mig på Krögers med mina kära vänner och bara må (utan tankar som; har jag stängt av spisen, är bilen och lägenheten låst, i morgon ska jag jobba, osv), dessutom drar jag till Stockholm med världens goaste tjejer i morgon. Annars då?
Det finns mycket som är orosmoment i mitt liv just nu, men jag tänker att det alltid löser sig. Jag försöker bara njuta av stunden som den är.
Kärleken går bra  i vågens tecken!

Ha en go helg, vi ses o hörs.


Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0