Här var det bollar!



hallå...

helgen har varit bra.
efter förra inlägget hängde jag lite med Fia. På kvällen drog jag till Byttan med Violet och Ann. Blev även Krögers....Och O´learys.
Lördagen blev jobb för hela slanten. Drog en film som heter In good company, eller nåt. kärleksrulle.
Sista dagen på jobbet idag. Sedan har jag varit hemma hos Fredde.
Ikväll har jag hängt med brudarna. Fia,Erika,Frida och Emma N. Åt mat och såg på...Om du vänder dig om.
haha, den var sjuk.

Glor igenom fias dator och hittade denna fina videon. Det är när vi slutat för dagen, jobbade då på bomullsfabriken.
Så här såg det ut. Tråkig miljö, så jag tror jag döööör.
minnen från början av ett äventyr.

stört trött. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0