Första augusti

Vill börja att inflika att jag hatar mardrömmar! De kommer alldeles för ofta. Meningen med skräckdrömmar är att...????

Efter jobbet mötte jag upp Fredde. Vi köpte thai take away och drog oss ner mot havet. Kul med fint väder.
Efter det har jag inte gjort alls mycket, det längsta jag har kommit är att ha duschat.
Anna kommer hit om ett tag. Sedan ska vi möta upp Fia. Mia slutar även jobbet senare och då hänger hon på oss.
Hennes kille kommer förövrigt på besök i morgon bitti, redan vid sex på morgonen. Hennes plan är att hon ska hålla sig vaken hela natten, jag har nog inte riktigt förstått varför ännu? Men det kanske jag får svar på ikväll???

Kör en låt nu och ska sedan föna håret.


hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0