För i dag är det Judits födelsedag. Hurra hurra hurra HURRA!

Kommit ut ur duschen. Sitter på balkongen och ser på det fina blommorna. Nu kan inte mamma klaga  på att jag inte skött om de. Visst, det är någon blå blomma som har dött, men jag är oskyldig tills motsatsen bevisas.
Solen skiner på, men är väl knappast strandväder.
Har lite things att uträtta idag. Jag hoppas på bättre lycka, än gårdagens.

Och till världens bästa Judit. STORT GRATTIS PÅ 12 ÅRS DAGEN!!!
Hoppas du får en underbar dag! Här kommer en låt, som jag hoppas ger dig en go känsla och som påminner dig om att det är DIN dag idag!





Moa

Kommentarer
Postat av: Göte

Tack söta du! Gulligt att du skrev 12-årsdagen, haha.

Syns imorgon. Puss

2009-08-05 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0