En vit månad, DAG 1

Tanken är att den här månaden ska bli en sund månad, fylld av träning och alkoholfria helger.
Det hade kanske varit smartare att lagt det från och med 1 september. Men för mig passar det mycket bättre att börja det hela idag, måndag.
Tror det här kommer gå asbra. Jag har varit och förnyat friskiskortet och även tränat idag (Det börjar bra!). Känns skönt i kroppen.
Alla gifter ska ut.
När det gäller godis och så vidare så har jag inte riktigt det där sötsuget som många andra har. Men det kan ju bero på att jag snusar. Det är en sak jag inte kommer lägga av med i alla fall. Dessutom om jag blir sugen på godis; så äter jag godis, helt enkelt. Något måste man ju göra på lördagkvällen, hahaha!

Varför gör jag det här?

-
Det är inte på något sätt hälsosamt att gå ut varje helg. Gifterna ska bort.

- Att kombinera träning och helgfestande känns ju lite som + - 0.

- För att bevisa att man kan göra så jävla mycket annat kul.

- Spara pengar.

Ni ser, det finns goda skäl. Listan skulle jag kunna göra längre, men jag orkar inte. Nu ska jag duscha, sen hämta Penny.


SportBH, Newbody. Tröja, Byxor,  H&M Sport.
Löparstrumpor/Seger Sense running mid. Skor, Nike Running.


Kommentarer
Postat av: Mu

Det kommer du fixa galant.



kram kram

2009-08-31 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0