Adiam Dymott

Ett asbra band verkligen. Fick upp ögonen för dem nu i veckan, på Sanna Brådings blogg. Jag har blivit en blogg hela jag känns det som. haha. Följer en massa bloggar och bloggar själv. Tycker det är kul att följa andras liv.
En blogg som jag flitigt följer är niotillfem. Det är Sandra Beijer från Stockholm som skriver. Ligger etta på metrobloggen och jag tycker bara hennes blogg är så fin. Hon har mycket fantasi, vilket hon delar med sig av och hon både tar egna bilder och lägger upp andras fina bilder. Det gillar jag. Hon ger mig inspiration till att vilja skapa. Det ni!



Asbra helt enkelt.


M

Kommentarer
Postat av: Dad

Jag gillar den här låten och den blir bara bättre - energin och takten gör att jag vill flina till lite.

One, two, three - here we go again! Hahahaa, jättebra!



Kram

2009-04-05 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0