10.23

Vaknade och körde igång en maskin med tvätt. Tog en joggingtur och sitter nu och äter frukost.
Börjar jobba vid halv 12. Blir många timmar idag, då jag ska vara ledig 1,5 på onsdag, så därför jobbar jag in dem i dag.
Men det blir inga problem.

Min helg har varit lugn. Den bestod av jobb och lördags kvällen lagade jag spagetti och köttfärssås, satte mig gosigt i soffan och glodde på License to kill. Däckade i soffan till slutet av filmen, men det är inte så att jag inte har sett slutet innan. Vaknade vid 5 söndag morgon och typ helvete, min rygg. Så jag gick på toa och borstade tänderna, sedan gick jag och la mig igen. Sov till 12. Ja, fråga mig inte hur. Behövde kanske den sömnen!?
Fia kom hem efter att ha jobbat natt. Vi gick ut en runda i det sköna vädret. Satte oss på en trappa i solen och mös.
Sedan blev det dags för mig att dra på jobb.

Hurdan var er helg?


Kommentarer
Postat av: Mu

Rengöring av rutor och tyg.....men nu är det gjort.

Söndagen var en pustig sådan men skön. Det blev en promenad med Penny.



Lyssnar nu på Conn Iggulden, Stäppens Krigare...superduper bra.



Var i går o köpte uppföljaren på Svärdet och Spiran av Ken Follett...spännande spännande.

Du måste läsa den.



Snart ses vi



kram kram

2009-04-06 @ 12:36:59
Postat av: Mu

Rengöring av rutor och tyg.....men nu är det gjort.

Söndagen var en pustig sådan men skön. Det blev en promenad med Penny.



Lyssnar nu på Conn Iggulden, Stäppens Krigare...superduper bra.



Var i går o köpte uppföljaren på Svärdet och Spiran av Ken Follett...spännande spännande.

Du måste läsa den.



Snart ses vi



kram kram

2009-04-06 @ 12:38:22
Postat av: jipe

heej gullet ! va langesen jag laste din blogg, men kom pa det nu att ga in dar =) tanker pa dej ofta, hur lang tid har ni kvar nu ??typ bara 1 manad va? gott va? hur blir det me jobb oso i kama sen? hoppas allt e bra! saknar dej plutten! pusssssssssss

2009-04-07 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0