Välkommen till Oslo...

Tack!

Så här är vi, i självaste grannlandet, Oslo! Känns inte helt illa pinkat.
Det är ju trotts allt inte varje dag man flyttar, speciellt inte till ett annat land. Så, det är ett enda äventyr just nu! (Ja! Söte Göte, jag vet att du hört mig säga det innan, några gånger sådär, och det kommer nog komma någon mer gång!)

Anyway, det känns skitkul...

Så, vad händer...Förutom att jag kommer försöka finna mig ett jobb!?
Jo, självklart. Ett skäl till varför jag skapar den här bloggen. TEMAVECKAN!
En klockren idé som skapades av Fiffi Lou en höstig dag i Kalmar. Det kommer alltså gå till som så..Att varje söndag kommer vi lotta om hur vi ska leva den kommande veckan.
Ja, jag vet det är helt underbart! So hang on...Vi startar på söndag!

Heppåre!

Eskimoe


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Lysande Eski!.

Nu måste vi bara länka samman våra sidor för att maximera marknadsföringen av temavecka bloggarna!.



/ Lou.

2008-09-03 @ 09:15:37
URL: http://temavecka.blogg.se/
Postat av: Fiiia:)

Fiiijn ide moa. Längtar till söndag då vår temavecka börjar:)

2008-09-03 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0