Vid första ögonkastet...

Igår gick jag, Natta, Fia, Frida in till stan, mötte även upp Mia på vägen (som slutade tidigare från kokosbollen)!
Vi gick en sväng på stan och jag hittade ett par super snygga byxor som jag inte kunde hålla händerna borta ifrån. Det började som en liten oskyldig flirt, jag skulle bara prova! Men det gick sedan överstyr och dem fick följa med mig hem!
Grårutiga gubbchinos från Gina Tricot, 299:- , men det var så värt det.
Efter förälskelsen gick vi vidare i hoppet om att hitta ett mysigt café. Vi var precis på luven att ge upp och var på väg hemåt när vi såg Café Sør! Vi blev alla blixtförälskade. Den andra vid-första-ögonkastet på en och samma dag!
Vi satte oss på uteserveringen och tog en öl. Det var fint väder, alla var glada och livet kunde inte bli mycket bättre när även jipe & johan dök upp. Ja, vi hade väldigt trevligt!
  Vi gick sedan hem! Gick och handlade och lagade sedan lax, pommes och hollandaisesås. Det var fiiiiiint!
Första riktiga måltiden sedan vi kom hit!
  På kvällen blev det lite öldrickande och vi gick sedan vidare till ett litet hak som ligger två gator bort. La Boheme! Där blev det någon öl och mycket snack. Sedan gick vi hem igen och det blev lite gitarrspel.
  Idag har vi (jag, natta, fia,frida och isabel) suttit framför en varsin dator i In-rummet (In= IsabelNatta). Det blev mycket flum och gapskratt!

Jag måste säga att jag är lite besviken, snarare mycket. Det är nämligen så att jag kommer missa KFF matchen, trodde det skulle gå att se den på internet. Men tydligen inte. Man måste köpa det i sådana fall och det känns väl sådär!
Ser ni matchen får ni gärna skriva och berätta hur det går!

Ikväll kommer det även bli möte om hur nästa vecka kommer se ut. Ni har väl inte glömt temaveckan!?
Man kan tro att vi har det för Procent är sjukt uttjatat och vi är nog alla trötta på att sätta skala på allt. Men nästa vecka kan bli sjukt bra! Jag har det på känn att det kommer bli en lysande vecka! Vi får hoppas på det...

Ha det bra gott folk! (Uppdatering kommer senare ang. Temaveckan)


   


Onsdagsfika på Grønland.




Kommentarer
Postat av: Mu

1-0 till kalmar, 17:16 /Mu

2008-09-14 @ 17:16:44
Postat av: Mu

2-0 till kalmar 18:36 /Mu

2008-09-14 @ 18:36:21
Postat av: Mu

2-0 till kalmar/Mu

2008-09-14 @ 18:37:51
Postat av: Mu

något fel, verkar inte som inläggen blir uppdaterade, säkert har de kommit nu men skickar ändå en gång till, som sagt 2-0 till kalmar. /Mu

2008-09-14 @ 18:43:53
Postat av: Anonym

2-1 till kalmar.....over and out.

2008-09-14 @ 19:03:09
Postat av: fia

Lena du är en pärla :) HEJJA FF:)

2008-09-14 @ 19:44:56
Postat av: Kullagulla

tjoho!!! Ja, HEJA KFF!!!!

Kanon mamma. Du är en räddande ängel ;) poss poss

2008-09-14 @ 20:09:12
Postat av: Kullagulla

tjoho!!! Ja, HEJA KFF!!!!

Kanon mamma. Du är en räddande ängel ;) poss poss

2008-09-14 @ 20:10:10
Postat av: jipe

ohh väntar spänt på veckans nya tema ....

o by the way kff in til i dieeee

2008-09-14 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0