Same same but different names

16.30

På en skala 1-10 känner jag mig som 0 just nu. Jag är trött, hungrig och grinig. Trött för att det har varit en aktiv dag och man har varit spänd inför intervjun. Hungrig för att jag inte har ätit på länge och för att det inte finns något i köket som tilltalar mig. Pastan har jag lust att bränna upp ! Ja, ni hör ju vilken nolla jag är!
  Intervjun, ja den var ju inte lite överskattad eller. Vi hade målat upp värsta bilden om att vi skulle på en jobbintervju för ett lager. Men nej nej nej, oj så fel man kan ha.
Intervjun var på ett bemanningsföretag (för det har vi ju aldrig varit på ett innan, alltså Same same but different, skillnaden var att vi var i Lilleström och fick punga ut cash för att ta oss dit), och de hade inte alls tänkt sätta oss på det lagret vi hade sökt. Men Fia hade i alla fall turen att få ett jobb ! Hon ska typ plasta in madrasser eller nåt. Jag såg väl för tunn och klen ut...Så jag gick utan jobb. För att vara ärlig så känner jag mig liten o klen just nu...Men nu får jag trycka i mig nån äcklig mat, så kommer energin tillbaka och mitt humör blir på topp 10 listan.

22.41

Ja, där drog Eski fram som en orkan. Moa är tillbaka igen och jag är på topp! Taggad inför morgondagens jobbsök!
Nu jävlar ska jag finna mig ett jobb, om jag så ska gå runt och leta i hela Oslo. Jag är trött på att ligga hemma och glo.
Ikväll blev det film. Napoleon Dynamite! Rolig och helt udda film. I like it!

I alla fall. Här kommer lite bilder som ska få mig motiverad till att gå upp tidigt för att söka jobb.
God natt mina vänner!




   

    
   
   
   
     

   
  
   
  
                
Verkligen The best time of my life.

Kommentarer
Postat av: fridaP

hahah, moe.. skivan med det bandet SKA jag ha. varför köpte vi inte perukerna?

2008-09-22 @ 23:21:23
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0