Jag har fått jobb!

På en skala från 1-10 så är jag en 12a. Är superglad. För jag har nämligen fått jobb.
Ewa, som jag och Fia var på intervju hos igår, ringde nyss och sa att hon har ett jobb till mig. Ett uppdrag på 1,5 vecka. Det är samma jobb som Fia, men inte samma arbetsuppgift. Jag har inte riktigt förstått vad jag ska göra ännu. Det enda hon sa var att jag ska stå för produktionen. Och det kan ju vara allt! Jag vet knappast hur man tillverkar madrasser.
Men det är ett jobb och Fia slipper ta 05.40 tåget ensam! När man väl har fått in en fot också...Då jävlar!
Hoppas det går bra imon och att man snabbt greppar allt.

In till stan för en fika, kolla tågen och allt....Sen träffa jipe.
Nu mår man...

xo - Moe


Kommentarer
Postat av: Mu

GRATTIS KULLAGULLA!!!!!!

2008-09-09 @ 17:04:20
Postat av: Kullagulla

tack mamma mu:)

2008-09-09 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0