Mysig höstdag

Det var en fullkomligt lysande dag igår...

Det började med att jag sov ut. Gick upp vid 10 och gjorde en god och mättande frukost. Det gäller att ha en bra grund om man vet att det blir fest! Är ju inte helt fel att bara ta allt med ro en lördag heller. Jag saknade dock barometern att läsa.
  Sedan blev det lite pysseldags. Hjälpte Anton med hans fiskedamm och sedan gjorde jag en lysande kopia av facebook. Donade även lite med min egna utstyrsel..Och tiden rann iväg, sedan droppade folket in. Blev en liten incident med toaletten bara. Översvämning. Gick inte ens att tvätta händerna förrän det blev vattenfyllt på golvet. Ja, det är ju lagom kul och bra tajming! Killarna fick springa upp en våning och låna det andra kollektivets dusch. Så jävla kul...haha.

Jaja, här kommer lite bilder....


                     

Mättande och god budget frukost     Havregrynsgröt med lingonsylt och banan.

Utsikt från köket

Markus och Anton pysslar  Frida och jag målar

Facebook, Mias utstyrsel   Plumber Johan

Jag   Ketchup Markus Anton, Amanda och nåt schteek

Ölspel i köket 


Partyfolket, några som saknas.

jag  Fia utmanade Johan att springa runt kvarteret naken och det gjorde han som ni kanske förstår!

Oskar barndomskompis och John dök upp under kvällen, lite otippat!

Jag, Markus och Anton  Johan och födelsedagsbarnet

laguppställning  slowmotion  Bilden säger väl allt?

Söta Fia Lotta  Fiiijn va?  Bästa  Laguppställning 2

jag  Promenad  Fisen   

Ja, det har varit en bra helg med andra ord :)


Glodde på Kff mot Elfsborg ikväll på Harrys med Fia, Jipe, Johan och Frida. Det var bra stämning vill jag lova och det är ju inte heller så lustigt då kalmar vann. Tjoho. Go KFF!

Nu är det film (Love and other disasters) och godis som gäller.

puss o klem



Kommentarer
Postat av: fia :)

Vilken jävla great helg vi haft :) Tack mosan för du finns :)

2008-09-28 @ 23:35:20
URL: http://sofiasaventyr.webblogg.se/
Postat av: Mu

Vilka fina bilder. Hur ser huset ni bor i ut? kram kram

2008-09-29 @ 14:53:12
Postat av: Rubin

Riktigt go helg blev det ! Nu ser vi fram emot nästa;)& den frullen får vi ta nån dag. Puss

2008-09-29 @ 19:01:41
Postat av: moa

ja, helgen var verkligen lyckad...och frukosten var inte heelt fel den heller. Lätt att vi tar den på lördag:)pöss

2008-09-29 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0