14.40

Tja!

Det har inte inte blivit så mycket bloggande på sistone då internet inte fungerar. Det gör det egentligen inte nu heller, inte för oss. Men det har ordnat sig i alla fall.
Helgen har varit lugn och skön. För min del har det blivit ohälsosamt mycket Desperate Houswives avsnitt. Men jag klagar inte! :)
I fredags gjorde vi taccos, och det var supermysigt. Drack vin och hade debatt. Blev en tidig kväll för mig då jag var helt slut efter en hård vecka.
Imorgon blir det jobb igen för vi har fått en veckas förlängning. Det känns inte allt för illa. Vi behöver pengarna!

Men nu har inte jag tid. Jag och Fia ska in till Harrys och kolla på svenska cup finalen. Johan och Jipe är redan där och håller platser.

Heja KFF!


Kommentarer
Postat av: fia

Var det den enda anledningen till att det blev en tidig kväll i fredags? att du var trött ? hahah :P

2008-09-21 @ 20:19:56
Postat av: Mu

Synd att FF förlorade....

Vart har bilderna tagit vägen????? kram kram

2008-09-21 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0