17:35

Tjeeenare Tjeeenare!

Om ett tag ska vi in till Harrys och glo på KFF. Fan så gött!

 Alfonzo, en väldigt smart (vår hyresvärds egna ord) italienare, flyttade in igår. Han ska bo här med oss nu. Jag tror han klarar Hönsgården max 1 vecka. Även Jonna, som är Isabels kompis flyttade in igår, det är dock tillfälligt tills hon flyttar in i sin egna lägenhet.
Killarnas kompisar kom igår också, jag vet inte hur länge de ska stanna. Men det märker vi väl!!? Vi kommer att ha fullt hus här i helgen, för imon kommer också Willy och Jens från Kalmar och hälsar på, sedan kommer Mini och Pelle på lördag. Shit säger jag bara!

Min blogg fick en ny desgin idag....

Vad tycker ni ?


Nu ska jag göra biffar. Mums!

xo Moe

Kommentarer
Postat av: Mu

Jättefin design, ser väldigt ren ut, sidan alltså.



Stackars Alfonzo, kan inte vara lätt att komma in i er "hönsgård". Men herregud, hur många bor ni där egentligen??? Jag tycker det verkar vara hur mycket höns som helst....hahahaha



FF ligger under...inte bra, men matchen är inte slut än så det hinner vända. /kram kram

2008-10-02 @ 19:50:14
Postat av: kullagulla

jälla skit att kff förlorade. not good! just nu är vi 12 som slaggar här, men det är ju inte permanent, utan kompisar osv. nästa vecka kommer vi vara 9 igen :)allt bra hemma?

posss

2008-10-02 @ 21:15:38
Postat av: kullagulla

p.s den fina designen har anna lyckats med :)

2008-10-02 @ 21:17:11
Postat av: fia :)

Haha, Lite rättelser i bloggen. Blev varken Kalmar FF på harrys eller biffar!!



Men kalmar ff på datorn o pytt i panna blev de :) Minst lika fint!!

2008-10-03 @ 08:35:31
URL: http://sofiasaventyr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0