Utslagen raphjälte!

Nej, det blev inget Aker Brygge, vad trodde ni egentligen? Hahaha. Men! Jag kommer åka dit någon dag när det är fint väder och fotografera lite.
 Istället var jag sjukt uttråkad och fick någon slags idé om att jag skulle lära mig att rappa. Ja, ni hörde rätt! Hur svårt kan det va egentligen? tänkte jag. Men ja, hur knäpp får man bli och hur uttråkad är man inte då egentligen? Men detta var faktiskt en sjukt kul grej. Jag försökte mig på I like Big Butts med Sir MixAlot och Encore med Jay-Z. Det gick faktiskt ganska bra, men någon naturbegåvning är man ju i alla fall inte..Det är sjukt svårt och tungan trasslar till det. Utmaning, like hell! Kan va min nya hobby, när jag inte har annat för mig!?
Igår kväll (när jag tröttnat på min nya hobby) drog jag istället hem till Jipe och Johan och vi drack te, åt pepparkakor (som förövrigt är så gott!) och glodde film. Den här gången blev det La Zona! Mexikansk film. Den var bra faktiskt, men man blev lite tagen av den efteråt. Hade hur mysigt som helst i alla fall. Ni är roliga ni!

Idag har jag jobbat över. Sen drog jag och jipe och tränade. Nu är jag helt död efter att ha duschat och ätit, så nu ligger jag bara och slappar och ska snart se Sex and the City.

Stort GRATTIS till Maria som fyller år!

Dagens låt är förövrigt... http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZkBjg.
Sjukt bra låt som man blir glad av!

Hade!

//Sjöberg

P.S Ge mig lite filmtips!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för söt, din lilla rappare där, kanske rappa en barnvisa "vyssan lull koka kittelen full" eller varför inte "ekorrn satt i granen" (som du nästan rappade som 3 åring hahaha).....

Vi pratade om Allt eller inget i dag på jobbet...skulle de kunna va ett filmtips?

Nu snöar det för fullt här hemma....brrr

Östen sussar i din säng.



kram kram

2008-11-24 @ 19:50:24
Postat av: pezz

moe goes rap! coolgirl=) nu du, nu kommenterar jag honey, sorry ! lyssnar på razorlight nu, det ska bli sjukt fett o se dom moe =) pusss

2008-11-24 @ 22:47:27
Postat av: Dad

Själv har jag sett för lite film på sistone, läst istället halva nätterna, men såg Prestige häromdan, en film från 2006 om två konkurrerande scenmagiker i 1800-talets London, som jag tyckte hade ett schysst foto - har du sett den?

Annars, ja, du vet vad jag är ute efter - nya Bond så klart, och nya Hellboy.

Nu slåss Fantomen på Showtime, han är rätt tuff för att springa omkring i en lila dräkt.



Hugs



2008-11-25 @ 20:24:47
Postat av: Sofia

Tack så mycket Moa.



Haha, Rappa alltså. Fräckt. det skulle jag också vilja kunna. Sir mixalot är en bra start=)

Vad har hänt med Sofias blogg? Det går inte att gå in?



2008-11-26 @ 01:30:09
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: moa

tja!

ja, the Prestige har jag sett!! Den är riktigt bra tycker jag.Allt eller inget kanske skulle va nåt?

2008-11-26 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0