Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Veckorna går så fort att jag inte hinner med. känns det som. Jag, Mia och Fia diskuterade detta igår och de höll med. Känns som det först är måndag och dagen efter söndag. Weird.
Jag tog en extra tid och ska jobba imorgon också. Assisterande butikschef, hur låter det? Jag tycker det låter sjukt bra i alla fall. haha. Kommer dock bara vara det imorgon för några timmar (ingen större ansträngning på en lördag), sedan kommer Hashmatula (ok, den stavningen känns inte helt rätt!) som ska gå upplärning för ass. butikschef. Ja, jag suckar högt! Jag blev tillfrågad först, men sen kom han (chefen) på att han var tvungen att fråga Hasse först, då han har varit där ett jäkla bra tag längre än mig. Hmmm? Bortglömd eller vad? Men jag tackar i alla fall för tanken att bli tillfrågad först och hoppas att Hasse suger! Nej, haha, jag har nog fått storhetsvansinne nu! En blöt handduk på pannan, californication och jag kommer ner på jorden igen.

Ikväll ska jag hem till jipe, det var snack om spelkväll. Men vi får väl se hur många vi blir. Kul i alla fall.
Imorgon blir det födelsedagsparty för jipebruden. Shitt, så najs.

Kvällens band...The Tough Alliance. Mata mata mata! ;)

See ya.


Kommentarer
Postat av: Dad

Kanon att du kommer upp dig här i världen, assisterande butikschef låter helt klart som ett förtroendeuppdrag!

Ja, visst går veckorna fort? Och det bra det, november... det är bara att flyta med.

Har lyssnat både på Razorlight och The Tough Alliance på Tuben och det låter ju helbra! Nu lyssnar jag på Papa Roach och Getting Away with Murder. Det är lite tyngre men det är inte skit, det heller.

Ok, nu tillbaka till Simpsons.



Dubbelkram



2008-11-28 @ 20:27:54
Postat av: jipe

yeeah party för mig imon=) nu e det party här me vettu, mange o dom har fettoparty här..hehe känner sig lite ivägen..hehe men imon e de party ass=) pössss

2008-11-28 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0