Aker Brygge eller inte!?

Hallå Söndag!

Det har varit en lugn helg och det känns skönt. Jipe, Johan, Mia och jag låg igår och glodde på Tropic Thunder. Den var ganska rolig faktiskt. Jag gillar ju djungel-filmer också!
Idag har jag inte gjort allt för mycket heller. Jag sov till jag vaknade, förutom Mias väckarklocka som ringde typ 100 gånger innan hon steg upp! Lyssnat på musik hela morgonen och sjungit som en galning. Tycker det är så skönt att bara gör inget en dag som denna. Det är fint ute och jag hade lite tankar på att dra till Aker Brygge och kanske fotografera lite. Men..Jag får se hur långt jag kommer. Just nu har jag bara slappiskläder på mig. Har fått många fina kommentarer om mina finska mjukisbyxor. haha! Men va fan, jag håller mig ju varm i alla fall.

Hörde att det skulle bli stormigt och snöigt i natt i Kalmar. Det låter lite mysigt, men inget jag skulle vilja ha här i Oslo. Fint väder och på nollan låter bättre :)
Pappa, kan inte du ringa min norska mobil?

Ha det bra.

Musiktips: Guns N' Roses nya album. Chinese Democracy

Kommentarer
Postat av: Mu

det kom inget snöoväder, däremot hade ett agregat gått sönder på jobbet så när vi kom hade vi 10,5 grader inomhus.....brrrrrr

snöovädret ska tydligen komma in i eftermiddag var det nån som sa.

Så de finska spjutbrallorna lever än? de måste väl nästan vara i nät vid det här laget....hahahha



kram kram

2008-11-24 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0