Vilken rolig surprise! I löööv surprises....

Har inte skrivit på ett bra tag...Och det blir väl så när det är full rulle som gäller!?

Julafton var den bästa på många år. Tyvärr var inte pappa med, han var tvungen att jobba. Men det var stugan full och mat för ett helt fotbollslag. Vi såg Kalle, som är så kul! Hade julklappsutdelning. Tomten var generös i år!! Vi hade julklappslek och jag lyckades kamma hem tre äggkoppar. Vi åt god ris a la malta och på natten åt jag o mamma resterna av julbordet, tradition som det är!
Juldagen levde upp till mina förväntningar. Förfesten hemma hos Erica var roligast. Palace var knökarfullt, men man träffade många som man inte träffat på väldigt länge och ja, det var lyckat.

I lördags satt jag och fikade på CC med Maria, Jipe och Judit. Brudarna var samlade igen och det fanns mycket att prata om. På kvällen bestämde jag och Judit oss för en spontan utgång. Det blev förfest hemma hos Joel och Elin, med mycket folk man inte kände! Alltid kul att snacka med lite andra människor...Kvällens replik blev Judit, glöm inte att stänga kylskåpet! Kan ju vara svårt att komma ihåg det :P Vi drog sedan vidare till Palace. Grymt kul kväll! Varken jag eller Judit kunde slita oss från dansgolvet.

Igår drog jag o pappa en runda till Broakulla för att hälsa på farmor. Det var mysigt att komma ut lite i skogarna, men jag var desto gladare när jag kom ut därifrån.

I dag har jag träffat barnen och gett dom sina julklappar. Jag har köpt upp ett lager med snus inför Oslo och nu ska jag gå ut med Penny, för att sedan göra iordning mig inför kvällen.

I morse dukade jag fram frukost. Mamma och Dahn satte sig till bords..När jag plötsligt ser något röra sig i ögonvrån. Jag ser en morgonrock, men inte ansiktet. Vem fan är det? Sofia är ju i Stockholm. Vem har övernattat hos oss?
Jag blev sjukt glad.

Vem det var..Får ni reda på i nästa inlägg!



xoxo Moe


Kommentarer
Postat av: Anna

Puss på dig gumman! ;)



Det var så härligt att gå arm i arm med dig till Palace. Prata skit och bara vara. Synd bara att vi inte fick shaka ass tillsammans :/ Nu måste jag bara ge mig i kast med en tripp till Oslo! Jösses.. jag vet inte hur många gånger jag har sagt det nu :S Fy skäms på mig!



Puss igen! Love love!

2009-01-01 @ 20:02:22
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0