Lite action.

Det har varit en underbart rolig helg och jag minns inte när jag senast skrattade så tårarna sprutade.
Efter mitt förra inlägg gick jag och la mig. Lyckades somna av allt oväsen. Jag vaknade av att Mia väckte mig vid 00.15 och räckte över min mobil och viskar att "det är din chef". Say whaat?
Jodå, ett larm hade gått i butiken och han undrade vad jag hade för mig. Eeeh, ZzZzz....
Men jag fick dra på mig kläderna och gå in till jobbet. Det sög! Stängde av larmet och var sedan hemma vid halv 2 igen. Larmet hade utlösts på lagret, men det fanns inga bovar där, som tur var.
Jobbade dagen efter och det gick bra, men hade väldigt ont i ryggen redan på fredagen och på lördagen hade det blivit värre. Tänkte inte mer på det.
Jag kom hem och med snabba ryck drog vi ner till stationen. Tog tåget till Moss och festen kunde börja.
Hade väldigt kul, sedan drog vi in till Oslo igen och gick på Cirkus/Karma.
Idag har vi varit på Isabella och ätit hamburgare. Mums! Sedan gick vi hem igen och Världens Vänligaste Jens lånade min gitarr och bjöd på skönsång. Killen kan showa, men det är fan inte en enda ton rätt i sången och mer än 2 ackord tar han fan inte. hahaha, sorry jens! Det var ganska sjukt idag när jag kom ut i köket och min ena stövel låg i vatten i en kastrull som stod på spisen. Jodå satte...Någon tänkte väl vara snäll och göra den ren!?

Några höjdpunkter under helgen som ledde till skrattanfall var....När jag och mini inte kunde sluta pika taxichauffören, när Polly satt på dass och Julius och Markus fick för sig att hälla snö över honom, min stövel i kastrullen,
en fet brud som rullade ner för trappan på cirkus (vilket fram-trädande!), när jens nojade ihjäl sig över att jag hade sminkat honom (trots hans medgivande) och slutligen hans showande. Ja ni grabbs, sjukt kul helg..Come again soon!


Vaknade idag upp med världens sjukaste ryggsmärta, kan ju knappt röra mig. Jag nojar som fan! 21 år och förstörd rygg? I hope not. Öppnar imorgon, men tror inte att jag kommer kunna jobba. Känner att det får bli vila om det inte ska bli värre. Har legat med en varm handduk på ryggen idag, förhoppningsvis gör det någon nytta.

 Jag och Mini

 Jag och Anton

 Ont om plats i bilen (Anton).

 Trångt i bilen. (Frida)

 Smutsiga skor

xoxo

Kommentarer
Postat av: jp

haha stövel i kastrull? vadan detta besvär? kul kul iaf..hoppas din rygg blir bättre vännen..hm slutar vid 3 imon o tänkte träna sen, kanske kan komma te dej efter det ? ähh kommer o hälsar på da i vilket fall=)puss



2008-12-07 @ 23:07:43
Postat av: Mu

Oj, din rygg, ta det lugnt, kanske läge att träna så du förstärker musklerna, tänk även på att böja på knäna (fattar att det inte är lätt alla gånger) när du lyfter. Var rädd om dig. Du verkar ha haft en rolig helg i alla fall. kram kram

2008-12-08 @ 13:10:56
Postat av: Dad

Håller med Mu, när du lyfter: böj på knäna. Eller det kanske är njurarna som har träningsvärk efter all party, hahahaa, vad jag är rolig.

Annars kan du be någon dra ut dig, du vet hur vi brukar göra, det kanske hjälper. Och förresten, skydda ryggen från kyla annars kan man få ont.

Superkram från husdoc

2008-12-08 @ 17:47:58
Postat av: moa

haha! vad söta ni är! Jag har faktiskt gått lyftteknik, så jag vet.. Böjda ben, rak rygg, men som du sa mamma, så är det inte lätt när man lyfter kartonger osv. svårt att få ett bra grepp då! men, ryggen är lite bättre idag! Fast fortfarande lite orolig.pusss

2008-12-08 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0