Juldagen

Detta kan bli sjukt bra, eller kanske sluta i katastrof? Brukar det inte alltid för det mesta skita sig när man har höga förväntningar? Jag har nog sjukt höga förväntningar tror jag, detta är skälen...
  1. Jag har aldrig varit ute på juldagen tidigare.
  2. Jag har kommit hem från Oslo och ikväll är kvällen då jag kommer träffa alla jag känner.
  3. Jag kommer äntligen få entra Palace portar och dansgolv.
  4. Efter mycket Rignesöl, kommer det bli gott med Lapin och annan lyxdricka.
  5. Att jag är i Kalmar....
Nu är jag hemma hos Fia i hennes föräldrahem (Oj, det låter sjukt vuxet!) och minnen svämmar över än. Här har man haft det roligt! Så nu står en sallad på schemat, sedan drar vi igång och donar oss, samtidigt som vi knäcker första ölen.
Drar hem till Erika och kvällen kan börja..Med alla höga förväntningar! (Även om jag ska tona ner dom lite, så jag kan få uppleva den bästa kvällen på länge, inga höga förväntningar här inte!)

Syns i dimman på Palace:)

Palace Station- Melody Club



xoxo

Kommentarer
Postat av: fia

Hallå knack knack. Kan du inte skriva allt som hände på juldagen? mohahahaha :P

2008-12-28 @ 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0