Det är mycket nu...

Kunde inte sagt det bättre själv Mini. Sommar, sol, Kalmar och alla tillsammans, som en enda stooor familj. Kan det bli bättre?
  Ja, som sagt. Det är mycket nu....
Idag har jag jobbat, sedan blev det lite julshopping på bokstavsveien med Mia. Jag tror ändå att det var meningen att jag skulle köpa "julgaver" men, det blev istället julklappar till mig själv...Det var mycket lättare!
Igår tog jag mig i kragen och gick och tränade. Det kändes bra som tusan...efteråt. Varför är det alltid så att det ska vara så förbaskat svårt att ta sig dit? Man vet ju att man diggar det i slutändan.
Strax (vilket har inneburit 1,5 h redan) ska jag göra mig lite nudlar. Sedan blir det packning och storstädning runt min hörna. Imorgon efter jobbet ska alla saker flyttas till vår nya lägenhet och det kan bli ett ruskigt jobbigt projekt. Men mitt största problem är hur mycket packning jag ska ha med mig till Kalmar!? Antingen packar jag för lite eller för mycket med mig...Oftast det senare. Känner stressen inom mig och jag borde ta tag i allt nu.

På söndag anländer jag till hem ljuva hem.

See you :)

Eski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0